höger, vänster eller mittemellan och lite kärlek

 
Jag har kommit att tänka på en sak. Alltid när jag har långt hår så har jag det nästan alltid uppsatt, om jag inte har det lockat eller så. Varför har jag det? När allt jag längtar efter är det där långa håret? Så skumt. Dock tror jag att det ligger i att jag inte har någon given bena, vet inte om jag ska ha det till höger, vänster, mittemellan eller vad. Jag får rådfråga min nya (och grymt trevliga och duktiga) frissa här nere nästa gång jag ska till henne, typ vad hon tror jag hade passat i. När jag var liten och ända till typ 13-14 årsåldern hade jag lugg, tror jag hade det en sväng när jag var 15 år också? Trivdes bra och passar ju i det, men det är ju det där med att den står åt alla möjliga håll och kanter om morgnarna + att jag tycker det är så skönt att bara slänga upp allting i en bulle på skann. Sicka problem va. 
 
Nu är vi hemkomna efter en UUUURmysig middag hos svärföräldrarna, alltså, jag blir helt pirrig och lycklig när jag tänker på dom, de är så fina så ni anar inte!! Vi skålade i champagne (dock hade Bobbo tränat innan och tom i magen så han läppjade bara lite i början ;)) och åt en riktigt god "flygande jakob". När vi skålade så sa Siv så fina ord till oss så jag fick hålla mig från tårar. Ni vet ju om att jag blivit så blödig på sistonde... Sen skålade även jag för dom, då de tar så väl hand om mig och visar så mycket kärlek och tagit emot mig med så öppna och varma famnar ♥ Bilder från middagen får ni senare, nu ska vi gå och fixa lite fika, tjing så länge!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0