"min bästaste födelsedag någonsin"

 
Och så var prinsen på jobbet igen. Men! Sicken mysig födelsedag "vi" haft, Bobbo har haft födelsedag och jag har haft en mysig födelsedag med/för honom, eller hur säger man? Ja, ni förstår iallafall vad jag menar :) 
 
Som ni ser så preppade jag för fullt hus för min goding, massa paket, en ros (vi har brist på vaser) och rykande nybakta scones med marmelad och ost. När vi ätit upp och plockat undan, ställt i ordning presenterna där de skulle stå och så vidare så kom kära svärföräldrarna förbi med semlor, chokladbollar och det bästa, sig själva, och så satte jag på kaffe och ställde i ordning fikat. Visar er mer bilder imorgon från dagen :) 
 
Som sagt, nu är prinsen på jobbet igen och ja, det känns som vanligt så ledsamt att inte vara nära honom. Men, jag fick ett sms när han kom fram där han skrev: "Tack för idag älskling, min bästaste födelsedag någonsin ♥". Som jag blev tårögd. Nej, nu innan jag börjar lyckogråta igen så får jag runda av. Det blir "Så mycket bättre", te och chokladbollar sen ikväll. Nu får vi se vad jag hittar på, förmodligen går jag och städar i ordning lite. Som jag alltid gör när jag vill skingra tankarna från annat ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0