När man bara bryter ihop pga plugget

 
Åh, jag är så trött och sliten nu. Har haft lite panik över plugget nu på eftermiddagen och känner hur orken bara tynar bort och smärtan gör sig påmind (Underlättar ju inte när man är dålig heller). Det blir ju så när man är stressad. Har skällt lite på mig själv att jag fokuserat för mycket på Historian och för lite på Bokhistorian, men som jag sa till mamma, det går inte att göra någonting åt nu. Jag kan ju bara ge Bokhistorian mer fokus nu och Historian lite mindre, då jag har så mycket lättare för Historian än Bokhistorian. Bokhistorian visade sig vara mindre rolig än jag trott, svårare kurslitteratur (allt är på akademisk engelska), sämre uppstyrt på kurshemsidan, viss litteratur är till och med på danska (!), och opedagogiska lärare. Tråkigt, men man får göra det bästa av situationen, det krävs ju bara mer energi och tid av mig dock. Tiden finns ju, men energin, ja den har vi ju diskuterat redan. Nu har jag suttit och försökt styra upp det hela lite och jag känner hur ögonen bara klappar ihop snart så jag avslutar plugget för dagen och sätter mig i soffan och längtar, om möjligt, än lite mer efter Tonny. När han kommer hem är det jag som bor i hans famn resten utav kvällen. Over and out ♥
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Kämpa, Emse <3

Svar: Åh, tack Moie! Jag kämpar på <3
Emmas fibromyalgi

2013-10-16 @ 20:28:14
URL: http://themoie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0