Plugg-mode och "The Kennedys"

 
Pluggmode. Mjukiskläderna är på efter en lång dusch och kaffet snart uppdrucket, skolboken är uppslagen och läst i. Härliga tider. Jag älskar förövrigt dessa koppar från Rörstrand, de som jag bjudit diverse varmdryck på i dessa tycker inte om att det fattas öra, men jag har hittat snittsen på hur man bär koppen utan att bränna sig. Det gör nästan att jag älskar dom ännu mer. Snart ska jag ta och göra lite lunch och kolla på någon serie. Jag började kolla på "the Kennedys" igår och tyckte det var intressant men den var även lite seg. Jag är ju en riktig historianörd (Duuh- varför läser jag annars den kursen?!) och satt sedan och läste på om Kennedysläkten, herregud sicken soppa! Bröder hit, barn dit, föräldrar dit... Hade de inget bättre för sig? Hehe. Nåväl, historiatarmen rycker efter ett till avsnitt sen så det blir nog dagens lunchsällskap. Någon av er som sett serien när den gick på tv tro?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0