tillbakablick till sommaren och Stockholm nästa fredag.

 
Börjar onsdagen med en tillbakablick på sommaren när vi var uppe i Stockholm. Så underbart var det! Nästa fredag åker vi upp igen, dock förväntar jag mig inte detta väder ;) Men kommer bli en sådan mysig vistelse ändå. Saknar min familj så galet mycket, så jag ska njuta av varje stund. På fredagen när vi kommer upp så ska vi äta lunch med mamma i Täby centrum, ska bli galet att se hur det ser ut nu. De har ju byggt ut och hej och hå. Sen är det bara fredagsmys till tusen som gäller. På lördagen ska vi fira farmor som fyller 83 år och Bobbo som fyller år denna lördag, men vi firar med min familj då :) Så mysigt ska det bli så jag kan inte beskriva i ord.
 
Nej, tillbaka till verkligheten. Tvättstugan väntar! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0