Tips på hemsida med hjälpmedel och annat

 
Under tiden jag pluggar och fortsätter med uppsatsen så vill jag bara tipsa er om sidan Homeshop.se. Där finns alla möjliga saker, om jag ska vara ärlig mycket skumma saker, men även väldigt bra och inte minst välbehövliga hjälpmedel för oss med fibro och andra tillstånd. Jag beställde mina handledsstöd härifrån förra året, dock kan jag inte hitta dom nu, men jag hittade dessa fyra andra saker som kan vara bra att ha. Förr ville jag ha en duschstol så jag kunde sitta i duschen när jag var för trött eller hade ont i knäna, nu har vi ett badkar här så om jag vill kan jag sitta i badkaret och duscha vilket är jättebra. Jag vet även att vissa (inklusive jag själv) kan ha ont i ryggen eller rent utav ha problem med den, då kanske en såndär "back stretch" kan vara någonting? Ja, inte vet jag, men ta er en titt iallafall, det finns som sagt en hel uppsjö med saker och ting. Tofflorna tror jag på för de som har smärta i fötterna eller lätt blir trött i dom, jag vet även dom som har ont på huden på undersidan av foten, där tror jag faktiskt dessa kan hjälpa till, man kan tydligen både värma dom i micron och även lägga dom i frysen för att få en kylande effekt. 
 
HÄR hittar ni duschstolen, HÄR arm och handledsvärmarna, HÄR backstretchen och HÄR tofflorna. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Åh, vilka bra tips! Där kan man nog hitta ett och annat ser det ut som.

Svar: Åh vad kul att du gillade dom Anni! <3 Jag tänkte faktiskt speciellt på dig när det kom till tofflorna :$ Kanske kan vara något? <3
Emmas fibromyalgi

2013-10-22 @ 08:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0