tröttmössa och knip

Bilder från Kattvik
 
God morgon på er där ute! Är det någon mer än jag som är vaken nu? Eller ja, vaken och vaken var väl att ta i. Sitter och försöker hålla ögonen öppna och det är inte lätt vill jag meddela, framförallt inte när prinsen ligger några rum bort och sussar sött. Lockar något oerhört att gå och lägga sig igen, men jag måste sitta uppe och plugga. Jag ska gå in och väcka honom vid kvart i tre ungefär, så jag har god tid på mig att plugga. Det känns både väldigt bra och väldigt segt. Väldigt bra just för att jag önskar ingenting annat än att bli klar med den här sablans uppsatsen och väldigt segt just för, som jag skrev, att jag är så trött så ögonen står i kors. Jag lyckades dock somna igår utan Bobbo vid min sida, jag hade som sagt hans myströja vid mig så då gick det bra. 
 
Nu ska jag hinka i mig kaffet som står bredvid och hoppas på att det hjälper och även fortsätta knipa, vill inte gå på toa allt för tätt inpå Tonnys insomnande. Det är nog det mest opraktiska och utmanande just nu när han jobbar natt, att "vid-behov-rummet" ligger vägg i vägg med sovrummet.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0