Väla-shopping

 
Nu är vi hemma efter lite mat på Familia (Hyllinge) och sedan shopping i Väla, för att sedan åka och handla mat på Hyllinge igen ;) Som ni ser så blev det invigning av min nya polo, jätteskön var den men oj så skumt det känns att se sig själv utan hals, haha. I Stadiumkassen ligger ett par vindbyxor som jag egentligen ville lämna tillbaka, men eftersom det var i ett paket med jacka som jag köpte så skulle jag inte få några pengar tillbaka, då jackan var dyrare än paketpriset var.. Så jag bytte storlek istället. Jag gillade egentligen inte byxorna så värst mycket, men med några större storlekar så gick det an (dom är så där snäva i låren, vilket jag inte gillar). Men det blir nog bra nu. Fick i mig en latte från favvofiket också, namnamnam. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0