Varför? Jo för att man älskar dessa personer

 
 
Essän är klar sedan några timmar tillbaka och jag har andats ut med en kopp te och lite kanelbullar. Så skönt att ha det klart men jag är inte nöjd än. Om en timme kommer karln hem och inte för ens då är jag helnöjd. Igår fick han åka ut på larm bara en halvtimme innan han slutade vilket gjorde att han inte kom hem för ens vid sju, det gillades inte. Varför? Jo, för jag gillar inte när han är ute och far. Varför? Jo för han är det finaste jag har och är orolig varje sekund han inte är precis vid mig. Varför? Jo sörrni, det blir så när man är oroligtlagd och älskar någon. Ni skulle bara veta hur orolig jag är när mamma och pappa är "ute och far" nu när jag inte är fem minuter från dom. Jag var i och för sig obotligt orolig när jag bodde hemma också, men jag menar, den där obotliga oroligheten har blivit någonting utöver obotligt nu. Det är inte lätt men det betyder väl som sagt att man älskar personerna över allt annat. Efter Tonny gymmat ikväll så ska vi äta en bit mat och kolla film eller serie, vet inte om jag vågar se The walking dead nu så här på kvällskvisten, det gick ju inte så bra i natt om vi säger så. Imorgon får vi äntligen gå ut på vår morgonpromenad och äta frukost tillsammans, sen ska han iväg på utbildning över dagen men då jag väl se det som en ypperlig möjlighet att börja veckan med lite plugg... igen ;) ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0