att bli uppäten av en bok

 
jag och min "lilla" bok
 
Jag och Bobbo har haft en väldigt mysig dag. Vi har bara tagit det lugnt, ätit tacos till lunch (eller middag som de säger här), kollat "The Killing", gått till bibblan och hämtat ut en bok, handlat lite mat och ätit mumsig fruktsallad. Jag har även hunnit dyka ner i plugget, den boken ni ser väger 2,5 kg och typ, äter upp mig. Måste säga att jag är riktigt taggad inför plugget och det jag började läsa nu idag är väldigt intressant. Mina två kurser jag läser är alltså Historia och Bokhistoria på Lunds Universitet, det är två stycken halvtidskurser på heldistans (som jag kallar det), man har alltså inga obligatoriska seminarium eller möten. Detta upplägg passar mig perfekt i och med fibron, jag behöver inte släpa några böcker fram och tillbaka bland annat. Nu är det dags för ett avsnitt av serien innan vi ska gå och lägga oss. Godnatt på er ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0