en kär bild och än lite mer läsande.

en kär bild från igår
 
Ojojoj som jag läser. Har en liten paus innan jag ska sätta igång med historian, har bara tolv sidor kvar som jag ska ta mig igenom, går nog fort tror jag. Tyvärr så är litteraturen jag läser i Bokhistorian inte alls så inspirerande och de som skrivit den tyvärr inte så pedagogiska så den är rätt tuff att ta sig igenom, men den är alltså klar för dagen så nu har jag det bästa till sist, helt klart! 
 
Som jag älskar bilden ovan för övrigt. Det är någonting med händer och att få dessa på bild, jag bara älskar det. Den här skulle jag kunna redigera i flera omgångar och i olika uppsättningar, så vackert!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0