mitt lilla tillhåll

inte så jättebra bilder men de får duga för nu
 
Har en lunch+blogg+göra-kafferast just nu. Så här ser mitt lilla tillhåll ut. Jag hittade jättefina block (yey!) och annat smått och gott på bokhandlen, så himla fin den var! Blev helt lyrisk när jag klev in. Jag är en riktig bokhandelnörd och skulle kunna spendera timmar och bara titta, känna och klämma på alla böcker där inne. De hade verkligen en uppsjö av allt möjligt, så skoj! Som ni ser så använder jag en temugg som pennhållare, tycker det ser lite mysigare och finare ut än ett vanligt sterilt pennställ + så blev grönt en liten accentfärg på mitt skrivbord märkte jag, fint! Nu ska jag gå och sätta igång kaffet och sedan dyka ner i min älskade "lill-bok" igen, trettio sidor to go! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0