orderproblematik och skosnack

vad är det som händer med bildredigeringen? Kan ju inte förminska bilderna?!
 
 
Andas Emma, andas. Vissa saker har iallafall löst sig nu under dagen. För att göra en lång historia kort så beställde jag dessa kläder från stadium imorse men fick avsluta ordern för mammas namn hade kommit istället för mitt. Det är ju lite svårt för mamma att hämta ut ett paket 55 mil ifrån... Suck. Men som tur var så fick jag tag i supporten så nu ska de skicka ett nytt presentkort (jag handlade dels med det) och den summan jag fick lägga till. Men, iallafall, tror kläderna kommer bli super nu i höst! Beställde även ett par nya gåskor igår, jag och mamma kom fram till att mina nya gåskor jag fick av dom i födelsedagspresent förmodligen är för tighta i hälen för mig, därav alla j*vla sår. Mina gamla skor (som jag går med nu) är herrmodell och dom hade jag aldrig några problem med och jag har väldigt breda fötter så jag tror att de jag köpte igår kommer bli perfekta. De är i herrmodell + gore-tex-material så de kommer bli perfekta nu när vi går mot lite blåsigare och blötare årstider :) 
 
Vi har inte gjort särskilt mycket idag, bara tagit det lugnt, tagit en promenad och nu ska vi snart göra fruktsallad och ha fredagsmyyys! Hoppas ni får en riktigt härlig fredagskväll ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0