älskade mamma och pappa på väg och brudbukettfix!

 
Så här såg jag ut igår när jag låg i soffan och försökte illustrera hur jag kände mig när jag hade sprängande huvudvärk, alltså lite trumpen och fundersam. Förmodligen så var det vädret som påverkade då det växlade från solsken till regn och mulet på bara sekunder fram och tillbaka. Idag är det mycket bättre och varför? Jo! För att mina älskade föräldrar är cirka en timme ifrån mig nu och vi ska kolla på brudbukett och massa annat när dom kommer :D Så därför är mitt trumpna ansiktsuttryck utbytet mot ett väldigt glatt ansikte idag. Det har jag dock inte riktigt tid med att visa er nu då jag måste hitta något att ha på mig, slita mig från musiken som jag har i headset på huvudet och även få i mig någonting att äta innan jag går in mot byn. Vi hörs sen mina vänner, kram på er ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Vad mysigt med finbesök! Hoppas huvudvärken släppt nu! <3

Svar: Ja, det har varit underbara dagar med dom här <3 Saknar dom så mycket nu bara. Åh ja tack, det släppte då efter ett tag men börjar komma tillbaka nu, men tror det handlar om att jag börjar känna mig förkyld :( <3
Emmas fibromyalgi

2014-04-17 @ 09:48:20
URL: http://vinglamedvingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0