bröllopsmakeup och fullspäckat

bröllopmakeupinspiration. Bilder lånade av Linda Hallberg
 
God morgon måndag och godmorgon på er! Jag har varit rätt frånvarande de senaste dagarna men det har varit välbehövligt. I fredags till lördags var jag hos Siv och Tommy och sov över då Tonny var på Sverigemötet och igår var de förbi här på en kopp kaffe och sedan på kvällen så tog vi det bara lugnt. Vi har sprungit om varandra rätt så mycket den senaste tiden då Tonny har jobbat väldigt mycket och jag har haft fullt upp med bröllopsplaneringen, så gårdagskvällen var välbehövlig. Idag och imorgon är han och jobbar men på onsdag har vi sagt att vi ska göra någonting mysigt tillsammans, bara han och jag ♥ Ska bli så mysigt. Men, nu har jag en hemtenta att göra som ska vara inne om några timmar, så det är bäst jag sätter igång. Vi hörs sen ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0