evighetsjobbet och så jäkla stolt

And I'm done!
 
Och jag är klar med hemtentan! Satan vilket tempo det gick i idag, så himla skönt! Känner mig som en ny människa idag, har känt så hela morgonen och jag bara känner lycka och värme i hela kroppen. Så skönt. Nu har jag det roliga jobbet kvar... Att ta bort alla flikar från alla böckerna *evighetsjobb*. Men skönare det än att behöva bläddra genom alla sidor i sökandet på vart jag fått tag på informationen som finns i huvudet på mig nu efter denna delkurs. Det är så underbart för nu går jag in i den sista delkursen i både Historian och Bokhistorian, så jäkla gött (ursäkta språket) och jag är så stolt över mig själv. Framförallt efter dessa veckor som varit väldigt jobbiga, men nu är jag stark igen och energin finns där. Nu ska jag bara förvalta den på bästa sätt och njuta av denna vinst. Hörs sen mina vänner ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Vad härligt att höra att du kommit in i en bättre period! :)

2014-04-07 @ 12:10:53
Postat av: A

Vad duktig du är Emma, bra jobbat! <3

Svar: Åh tack så jättemycket kära A!! <3
Emmas fibromyalgi

2014-04-08 @ 08:08:46
URL: http://vinglamedvingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0