vecka 14 (13+2)

Vi ska bli föräldrar. Här i vecka 14 (13+2)
 
I oktober blir vi tre ♥ Som jag har längtat efter att skriva det här och nu har vi äntligen gått ut med det först och främst till alla våra närmsta och sedan nu på Facebook och instagram. Vi är så otroligt lyckliga men det behöver jag nog inte säga. Som ni ser så har jag redan börjat få mage, längtar tills det är hela bebisen som gör den bara. Nu är hen bara 8-9 cm men nästa vecka blir hen en hel decimeter! Woho! Nu kanske ni förstår också varför jag inte varit lika engagerad här på bloggen, det har nämligen inte funnits mycket energi överhuvudtaget hos mig. Jag har i princip bott i soffan de första veckorna och det är inte för ens de två senaste veckorna som jag mått hyffsat bra och inte varit zombie. Jag får skriva ännu mer om mitt mående med fibron och graviditeten senare. 
 
Igår åkte även mamma och pappa (mojmoj och mojfaj) hem igen och jag blev så himla ledsen, grät som en toka när de åkt och jag skulle försöka hitta något att ha på mig till påsklunchen hos Siv och Tommy och jag bara grät, gick och slängde kläder som inte passade omkring mig och blev irriterad på att ingenting funkade och jag kände mig som en lump. Hej gravidhormoner! Dock är jag jätteledsen att mams och paps har åkt, för jag saknar dom så olidligt mycket när de inte är här och det värker så i hjärtat och själen att vi inte kommer träffas på en månad nu. Men som tur är så får vi nästan mer än en vecka tillsammans där vid bröllopet ♥. 
 
Det är otroligt mycket som händer just nu och planeringen står mig upp över öronen och jag är rätt så stressad, vilket inte är bra nu när jag har en lill-buse att tänka på också. Så vi får se hur mycket jag orkar sitta här. Jag får nästan panik över att svara på sms. Kroppen är inte som den brukar och den värker som attan. Men jag måste verkligen försöka hitta mitt mindfulness-jag igen och andas och ta en sak i taget. Jag måste göra det för min och lill-busens skull nu. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenniey Love

Va roligt, Grattiz<3

Älskar baby år<3 Många runt mig som ska ha bebis i år.

kramiz<3

2014-04-20 @ 11:39:49
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/
Postat av: finurligafroken

Stort grattis till er! Så underbart ♥

Svar: Tack så jättemycket!! Kram <3
Emmas fibromyalgi

2014-04-21 @ 00:31:46
URL: http://finurligafroken.blogspot.com
Postat av: A

Jag bara måste kommentera detta för tredje gången. Bilden är fantastisk fin. Och du är så vacker med din lilla mage! <3

Svar: Åh, tack så himlahimlamycket älskade finaste A!! Det värmer så otroligt när du säger att jag är fin i min mage :) <3 Det är ju det man önskar när man blir lite större :) <3
Emmas fibromyalgi

2014-04-21 @ 10:18:43
URL: http://vinglamedvingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0