Very long time, no see.

 första bilden visar hur jag varit klädd i princip varje dag sedan 15 juli, renoverarkläder. Andra bilden är tagen igår och visar hur stor lillbusen blivit ♥
 

Hej alla fina och underbara människor!! Så lång tid har gått sedan jag skrev här sist och jag kan säga att det faktiskt inte funnits så mycket tid till att sitta vid datorn. Vi har inte fått upp min stationära dator än, så jag sitter vid den bärbara så länge. Men oj så långt vi kommit i huset och vi stormtrivs! Och vet ni vad? Just nu håller vi på att måla och göra i ordning busens helt egna rum ♥
 
Det är ingen dans på rosor det här att måla och renovera, men hjälp så fint det blir i slutändan. Vi är alla helt häpna över hur lite (läs: Mycket) färg kan göra. 
 
Jag blir bara större och större och mer otymplig och lillbusen är så stor nu så jag känner av honom hela tiden. Just precis nu så gör han några sega och långsamma akrobatövningar i magen, så jag funderar på om han håller på att ändra ställning kanske. Vi är i vecka 28 nu och på onsdag går vi in i vecka 29. Jag hoppas jag orkar skriva oftare nu, så vi hörs snart igen! Kramar på er ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Välkommen tillbaka! Vilken fin mage. Hoppas det snart kommer lite bilder från huset. Går själv in i vecka 11 på torsdag och hittills har det varit en mardröm. Har konstant ont i knän, rygg och höft för fibromyalgin. Mår illa mest hela tiden, så hungrig och vaknar minst två gånger varje natt för att jag behöver äta. Hade anemi (blodbrist) innan graviditeten, men nu är hb så lågt som 99. Yr och andfådd är bara förnamnet. Ska göra kub test om 4 veckor då får vi äntligen se miraklet.

kram

Svar: Tack så jättemycket Monika! Så spännande med kub-test och att ni äntligen ska få se er lilla <3 Finns inget härligare. Jag vet precis hur du mår och jag hade i princip samma symptom, rent fibromässigt. Hade ingen ork, ont i knäna och värk i hela kroppen och bara en tunghetskänsla. Men, jag lovar dig, det blir bättre. Bebisen tar allt den behöver för att bli större och starkare och vi har ju tyvärr inga reserver att ta av, så det är ju inte konstigt att man mår som man gör.
Kram
Emmas fibromyalgi

2014-08-11 @ 18:48:57
Postat av: Fanny

Finaste gosan min <3 <3

2014-08-11 @ 23:44:03
URL: http://trotsalltarjagstark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0