Fahlmans, kaosplugg och frågor?

Från min, mammas och Sivs fika i Helsingborg
 
Jag kan säga som så att jag hade inte tackat nej till den här fikan just nu. Så mysigt vi hade! Dock blev vi chockade när killarna trampade in efter en väldigt snabb frackprovning så vi satt där som tre fån när vi såg dom. Vi hade ju precis kommit igång med bröllopsplaneringspratet ;) Så himla mysigt fik och det var fullproppat med folk. 
 
Men istället så sitter jag här och fryser, ska hoppa in i en dusch nu tänkte jag och försöka väcka kroppen till liv. Igår eftermiddag hade jag så otroligt ont i hela kroppen och hade noll kraft what so ever. Morgonens plugg + lite annan orolighet tog slut på mina krafter. Men jag blev klar! Så himla skönt men gud vilken stress det var. Jag brukar aldrig vara så där ute i sista minuten och till och med Tonny var förvånad, men helgen som var var bara otroligt nollställd, det gick bara inte att ta tag i skolan. Jag känner ju mig själv och fibron så bra så då måste jag bara lyssna på det, för annars blir det bara bakslag och så får man massa skit för det efteråt om jag strider mot det. Den här veckan är fullproppad med plugg. Det känns dock som jag säger det hela tiden, men den här veckan har jag uppgifter i både Bokhistorian och Historian som ska vara inne, så det är lite extra extra. Jag får försöka att ta det i den takt jag kan, för nog är jag sliten alltid. Skulle nog helst av allt bara vilja lägga mig under en filt i soffan och kolla OS, men det går inte. 
 
Jag kom på en sak. Jag har märkt att det är flertalet nya som klickat sig in här på sistonde, vilket gör mig superglad! Men då tänkte jag också på att ni nya kanske vill veta lite mer? Och ni "gamla" kanske också? Vad tror ni om en frågestund? Är det någonting som är utav intresse? :) 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen koka lite kaffe, för det kan vi ju inte vara utan! Kram på er ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0