ny beställning och avslöjande

bilder lånade från members.com
 
God kväll på er mina godingar. Idag unnade jag mig lite saker, nämligen dessa ovan. Jackan har jag kikat på rätt länge men inte vågat beställa den just på grund av färgen, men någonting säger mig att den kommer vara jättesnygg, älskar ju grönt! Hoppas bara det är den gröna på bilden och kanske lite mer till det khakiga-hållet. Ska bli spännande iallafall och oavsett så går det ju alltid att returnera om jag inte är nöjd. Den gråa föll jag pladask för när jag såg den, älskar vingarkänslan i den. Ni som känner mig privat (och säkert även mig väl här på bloggen) vet att jag älskar änglavingar och att jag till och med har ett par på ryggen i form av min finaste och första tatuering. Just nu så håller vi på att laga mat och sen blir det serier och middag i soffan och bara massa mys. Har mått halvbra idag igen, känner mig så konstigt nollställd bara och allmänt underlig, ont i kroppen och bara svag.. Tror jag kommer sova lite längre imorgon och sedan ta en lugn morgon i soffan innan jag ska börja plugga. En promenad får det nog bli senare på dagen istället när det är ljust och härligt ute. Nu måste jag gå och titta till maten! Imorgon ska jag berätta en rolig grej för er, kram ♥
 

Kommentarer
Postat av: A

Änglar och änglavingar betyder oerhört mycket för mig också, roligt med ännu en sak gemensamt! <3

Svar: Åh :) Ja verkligen!! <3
Emmas fibromyalgi

2014-02-19 @ 07:55:14
URL: http://vinglamedvingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0