nystädat, mumsmat och snart är bröllopet

Bilder från gårdagen
 
God morgon på er mina solstrålar! Hur är det idag? Här är det bra, är rätt så trött och sliten dock men det är ju som det är. Jag sitter förtillfället vid ett nystädat "kontors"bord. Jag har nämligen en uppsats som ska vara inne idag och då behöver jag nystädat och fint för att kunna fokusera. Det är ju hockey idag med och vi ska äta tacos då(!!) så det hade varit väldigt fint om jag hunnit så långt så jag kan kolla på matchen utan att känna stress, men det ska nog inte vara några problem. Först ska vi bara få i oss lite frukost, sen är jag good to go. 
 
Gårdagen var precis lika mysig som alltid hos Siv och Tommy och jag tycker synd om er som bara får titta på den himmelska maten och inte få ta del av den. Den här kycklingrätten som Siv gör är så otroligt god, namnamnam! Efter det blev det fika, men dom bilderna tänkte jag visa sen för annars kanske jag suktar er alldeles för mycket en söndagsmorgon som denna. 
 
Annars då. Jodå, saker och ting händer hela tiden och vi är mitt uppe i bröllopsplanering och annat, känns jättebra att vi fått ut inbjudningarna och att folk redan har börjat boka flyg och hotell. Vi har en bröllopsblogg där vi skriver upp saker man kan tänka på och smidiga sätt att ta sig ner hit, för min sida av släkten, och annat som kan vara bra att veta. Men den bloggen är lösenordsskyddad så bara våra gäster kan se. Det känns helt otroligt, tiden går så fort och imorgon är det bara tre månader tills vi står där! Hjälp. Tiden bara springer förbi. Men som vi längtar, åh... Om ni bara visste.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Åh vad kul och spännande med bröllop!!! :)

Svar: Hihi tack Yasmin :D! Det känns helt otroligt, så klart. Han är verkligen min själsfrände, låter säkert jätteklyschigt men så är det bara :) Kram
Emmas fibromyalgi

2014-03-03 @ 16:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0