Underbar respons och träningskläder

Nya träningskläder! Äntligen ♥
 
Åh jisses... Sicken respons jag fått på mitt morgoninlägg, både här, på facebook och på instagram. Blir så otroligt glad och varm i hela kroppen när jag får så fina ord från er, om ni bara visste! Om jag kunde så skulle jag kramat om er alla. Blir verkligen så glad och rörd, så tack så oerhört mycket ♥!!
 
Som jag lovade igår så skulle det komma upp lite nytt idag och här är det. När vi var uppe i Stockholm så var jag så sugen på att gå ner till centrum för att kika efter nya träningskläder. Allt som jag har är för stort och jag har inte haft tillräckligt i börsen för att kunna shoppa nytt, det har varit annat som behövts större prioritering. Men nu så! Så jag kom hem med en mycket efterlängtad sport-bh, ett linne som är superskönt och sedan klickade jag faktiskt hem tightsen när vi kom hem efter rundan. Tightsen är lite tjockare än vanliga tights, så nu behöver jag inte ha mina överdragsbrallor på mig när vi ska gå ut, väldigt skönt. Toppen och linnet orkade jag inte prova i butiken så jag gjorde det när jag kom hem och båda satt så himla bra, är helt överraskad när det kommer till bhn, så bra stöd. Jag kan dock tänka mig att den kan vara lite för bra dom dagarna då allodynin kickar in, men då har jag mina andra som jag kan använda. 
 
Nu ska jag fortsätta plugga, det är tradigt men det måste gå. Vi hörs sen och en stor kram till er alla ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Åh, jag blir alldeles lycklig när jag ser dina träningskläder, haha. Önskar att min kropp kunde tacka och ta emot träning istället för att bryta ner sig själv. Jag tror jag ska ta och dra på mig balettskorna några minuter och njuta lite av att bara ha dem på fötterna ;)

Svar: Ååh :) Haha så söt du är! Ja.. Usch :/ <3 Jag förstår verkligen det. Du som är så van vid träning och dans!! Ja, man får faktiskt göra så ibland och bara njuta :) hihi <3
Emmas fibromyalgi

2014-02-18 @ 08:07:01
URL: http://vinglamedvingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0