Bröllopsmardröm och smoothietips

kvällsfika
 
Gómorron gómorron! Visst ser vår kvällsfika god ut? När mangon bara kostar 10 kr på Ica så slår man till såklart och det är ju så otroligt gott! Smoothien Tonny gjorde var också så himlahimla god, vi hade nämligen fått med oss massa frysta (egenplockade) bär från Siv och Tommy och däribland krusbär och dessa hade Tonny i tillsammans med blåbär och jordgubbar och det var så otroligt gott. Det där lite sura från krusbären och det söta tillsammans blev jättebra, helt klart den bästa smoothien han gjort. Ikväll kommer det se likadant ut på bordet och jag längtar kan jag säga. 
 
I natt drömde jag en så himla konstig och bara jobbig dröm. Jag drömde att vi gifte oss men jag och mamma bråkade, mina kompisar sprang runt och skitade ner sig (?) i skogen för de letade efter någon som försvunnit (?), vi skulle gifta oss på en idrottsarena och jag var försenad för mitt hår ville inte bli som jag ville... Alltså paniken. Så hemsk dröm bara. När jag sedan vaknade upp av Tonnys larm kl 5 och han kröp nära mig och det första han sa var: "Jag älskar dig", så insåg jag att jag inte alls kommer gifta mig med utåtstående hårkaos på en idrottsarena utan i en vacker kyrka med vackert hår bredvid den vackraste killen någonsin. Så då kändes det bra igen, väldigt väldigt bra. 
 
Nu ska jag lämna datorn och sätta mig och plugga i köket. Jag har en tendens att börja kolla på bröllopsgrejer på nätet annars och det har jag, hur svårt och jobbigt det än låter och är, inte tid med dessa dagar. Nu är det plugg i hundranittio innan en liten promenad i snön(!) vi fått här nere. Har en go träningsvärk från igår morse och nu imorse körde jag lite till och jag måste säga att kroppen och knoppen mår riktigt bra. Skriver mer om det sen. Kram på er ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0