En till bild och glashalt

Fotograf: Beatrice Bolmgren
 
Jag kan allvarligt inte sluta titta på alla bilder Bea tog på oss, jag är helt såld. Sen att jag får vakna upp bredvid den här vackra prinsen varje morgon, det är helt obeskrivligt och inte fy skam det heller. Imorse fick jag inte röra mig en tum ifrån hans famn innan vi gick upp, inte mig emot! Finns ju inte mysigare än att ligga och snusa på sin kärleks bröst. 
 
Morgonpromenaden vi gick var ju väldigt spännande och en riktig utmaning. Det är verkligen glashalt på sina partier och man fokuserar mer på att hasa sig fram än något annat. Varken jag eller Tonny förstår vad kommunen har hållt på med för det är inte saltat eller sandat någonstans så det är fasen en livsfara att ge sig ut. Jag är lite frustrerad på grund utav det för jag vill gå ännu snabbare och ännu längre än vi kan göra nu, men man får hoppas att dem skärper sig nu och att de gör sitt jobb och fixar isen så vi kan gå ordentligt imorgon iallafall. 
 
I övrigt så mår jag rätt okej. Det är vissa hälsosaker med mig som jag måste kolla upp och jag mår inte jättebra på grund utav dessa, men jag vill inte skriva ut vad det är nu innan jag ringt några samtal och kollat upp det lite mer. Men tröttheten känns bättre iallafall, den är inte lika förlamande nu som för någon vecka sedan men det är nog tack vare att jag kommit igång med promenaderna och träning igen. Jag är helt i chock att jag klarar av att styrketräna och kom ihåg, om jag kan så kan ni! Jag tänkte ta bilder och så vidare någon dag när det är ljust ute så det blir bra bilder och eventuellt filma lite också så ni får se, jag måste ju även ha Tonny till hjälp då så han kan hålla kameran bland annat. Nu ska jag försöka få mina samtal gjorda, sen ska vi göra oss i ordning och gå in till byn, jag måste gå och fixa till min ring då den är alldeles för stor. Vi hörs sen vänner ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av:

åhh vilken söt bild:D

Svar: Åh tack så jättemycket!! :)
Emmas fibromyalgi

2014-01-20 @ 19:47:59
URL: http://xolizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0