Essential Care

 
Godagens! Nu har jag äntligen tagit mig hit till datorn. Jag tänkte visa er min nya hudvårdsserie, som dock inte är fullständig än men jag hoppas ansiktsvattnet kommer in snart så jag kan beställa det då. Märket heter "Essential Care" och har fått mycket goda lovord så jag ser fram emot en förbättring. Dock vet jag att det tar lång tid när det kommer till huden och att nu i början så kommer det bara bli värre i och med att det påbörjas en utrensning. Produkterna är helt veganska (säger man så?) och alltså helt ekologiska. Jag köpte även en ny bodylotion som jag än så länge är nöjd med, den är lite tjockare i konsistensen än vad min favorit från Body Shop är, men denna är billigare och innehåller mycket mer så jag hoppas jag bara upplever positiva saker med den. Jag beställde även ögonbrynsfärg (dock från en annan sida) men jag glömde oxidanterna så jag får lägga en ny beställning sen så jag kan färga min små bryn. 
 
 
Skriver mer snart, då kommer även några högst osmickrande och osminkade bilder upp. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0