Hyn och cateringfirman

 
God morgon på er! Igår när jag tog lite bilder så kom jag på tanken att jag skulle visa lite före och efterbilder på min hy, nu när den äntligen börjar bli lite bättre som jag skrev igår. Jag vet inte om det syns så mycket än men jag känner en jätteskillnad och egentligen så är det ju det viktigaste. Jag upplever inte att jag är lika röd länge utan smink och jag är jämnare i hyn, eller vad man ska säga. Ska bli jättespännande att prova de nya hudvårdsprodukterna sen när dom kommer, då ska jag ta bilder utan smink för att verkligen få se skillnaden sen. 
 
Idag ska vi iväg till cateringfirman för att få provsmaka på ett tillbehör till bröllopsmiddagen och även prata igenom hela menyn, ska bli jättespännande verkligen. Maten har verkligen varit den biten vi varit mest oroliga inför, det ska ju vara en meny som passar alla, stora som små och även kännas festlig men jag tror faktiskt vi har prickat rätt bra på alla punkter. Ska även bli skönt att prata igenom det med professionella och rådfråga om lite smaker och så vidare. Sen är det "bara" bröllopstårtan som ska fixas sen är all mat färdig, men jag lovar er, det är inte "bara" med tårtan, det är ju samma där med smaker och så vidare, men så skoj det ska bli sen när vi får provsmaka :)
 
Nu inväntar jag ett telefonsamtal och sen ska jag plugga innan vi åker iväg, vi hörs sen. Kram på er ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0