nya fynd och inredningsfnurr

 
Här har ni några av mina nya "loppis"fynd. Krukan var jag bara tvungen att köpa, med tanke på att Skäralid har sådan stor plats i våra hjärtan och jag kunde inte motstå den. Den i princip ropade på mig. Men ljusstakarna var faktiskt precis i den stilen som jag var ute efter när vi åkte dit, jag vill ha lite mer silvrig/metalliga ljusstakar och lyktor här hemma och ha ett stort spegelglas med guldaktigkant runt om som de kan stå på. Dessa dagar har mitt huvud gått på inredningsfnurr och det är i princip det enda jag tänker på, blandat med bröllopet såklart. Men nu börjar saker falla på plats och det känns riktigt skönt och roligt. Nu behöver jag bara massa tid på varuförmedlingar, second hands och hobbyaffärer, then I'm good to go. Nu ska jag göra hemmet lite mysigt till min karl kommer hem, som jag saknat honom den här helgen. Helt otroligt faktiskt. Kram på er och ha en mysig söndagkväll! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0