Tvätt, Semlor och cateringfirman

 
Hej på er! Jag är i fullgång med att tvätta, så jag springer upp och ner som en toka. Det är det enda jag inte gillar med tvätt, att det är så jäkla mycket spring och vår tvättstuga ligger inte precis nedanför oss heller utan några portar bort. Som tur är kan man gå genom källaren så man behöver inte springa ute i kylan iallafall :) Mellan allt spring så håller jag på med inbjudningarna och fixar och trixar. Jag har en hel del att göra den här veckan så jag försöker strukturera upp och planera så gott jag kan. 
 
Gårdagen hos cateringfirman gick helt suveränt! Så nu är det bokat och klart och det känns så otroligt skönt, om ni bara visste. Vi har tänkt och varit så oroliga inför maten, det har verkligen hängt över oss och nu när det är ordnat och allting känns så otroligt bra så är det en sådan lättnad. Det är nästan dag för dag som saker och ting ordnar sig nu och det är verkligen skönt. Nästa steg är att beställa inbjudningskorten och sedan skicka iväg dom till alla gäster och även att åka runt och hitta den perfekta bröllopstårtan, sen känns det som att vi har allt under kontroll. När vi var klara hos cateringfirman köpte vi med oss semlor (eller fastlagsbullar som det heter här nere) och åkte hem till Siv och Tommy på fika, så mysigt! Snart kommer ju mina föräldrar och min bror ner också och det känns så otroligt roligt. Den helgen kommer vara den bästa på länge för då ska vi alla åka in till Helsingborg, där ska killarna kolla på frack och vi tjejer göra sånt som tjejer gör bäst, fikar. Nej men vi tjejer har redan klänningarna fixade så vi kommer nog gå runt och mysa. På kvällen tror jag vi kommer sikta in oss på middag och kanske bowling eller bio. Ser iallafall galet mycket fram emot det. Nej, nu måste jag ner i tvättstugan igen. Hej å hå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0