Deadlineveckan är påbörjad!

älskade rosor
 
Nu är det dags att sätta igång! Jag började plugga lite smått igår men jag var så oerhört trött så huvudet ville bara inte hänga med i den takten jag ville, vilket är otroligt frustrerande när man har viljan, men det hjälper ju inte att streta emot, snarare tvärtom. Så efter några timmars försök så åkte vi till Siv och Tommy en snabbis, där putsade Tonny på bilen och jag och Siv satt i solen i varsin solstol och pratade. När vi kom hem så tog vi det bara lugnt och fortsatte kolla på Teen Wolf, en ny serie vi börjat följa på Netflix. Rätt så töntigt namn men faktiskt rätt bra. Nehepp, nu är det dags att sätta igång. Vi hörs sen, kram ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0