ny vecka och dålig sömn

morgonpromenad med Bobbo imorse - Vecka 19 (18+0)
 
Hej på er och godmorgon ny vecka! Nu är vi "tillbaka" i vecka 19, som vi egentligen aldrig varit i men som vi trodde vi var i när vi var på rutinultraljudet (RUL) för två veckor sedan. Det blev ju dock bara ett vanligt UL i och med att bebis fortfarande var för liten för screeningen, men på tisdag får vi äntligen se vår älskling igen och då ska vi även göra hela screeningen. I natt sov jag jättedåligt igen, det kröp i hela kroppen och jag var så varm, funderade för en stund att spraya lite fotspray på fötterna för att få svalka men jag var så trött och groggy så jag orkade inte, på något sätt så lyckades jag somna om iallafall men det var ingen god nattssömn. Men att vakna upp och känna en hård mage och se att magen har ändrat lite i form gjorde mig glad och pigg och nu är det dags för plugg! Hoppas verkligen jag blir klar med hemtentan idag, vet dock inte hur jag ska lägga upp det för jag har två rätt långa kapitel att läsa, på engelska, vilket tar längre tid än att läsa på svenska för mig och jag har svårt att uppskatta hur lång tid kapitlen kan ta. Men jag ska försöka sätta en deadline-tid för kapitlen och sedan avsätta tid för hemtentan. Åh, som jag vill bli klar idag. Hade varit så förbaskat skönt! Snälla, fortsätt hejja på mig. Kram ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hejja Emma. Du är bäst!

Svar: Ååh tack fina Emmelie!! Det är du med <3
Emmas fibromyalgi

2014-06-04 @ 09:09:44
Postat av: Tessie

Ååh vi ska på UL på måndag!! Såå nyfiken och spänd på att få se den lilla bebisen. :) Vad fick ni får BF? 4/11? :)

Svar: Men vad spännande :D Är det ett vanligt ultraljud eller rutinultraljudet? :) Det är helt fantastiskt att få se sin lille bebbe :) haha ja faktiskt, den 4/11!! Har ni också det? sjukt komiskt isåfall!!
Emmas fibromyalgi

2014-06-04 @ 11:47:19
Postat av: Tessie

Eh.. Rutin tror jag? Haha. Det är det första för oss. Vi är beräknade till den 6/11 men eftersom du skrev att du va i v 19 idag och jag går in i v19 på fredag så drog jag bara av två dagar från vårt BF. Men vi får se på måndag om vi blir flyttade. :)

2014-06-04 @ 15:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0