busväder och snart två månader till bröllopet.

Jag ser ju rätt dryg ut på första, men gud vad härligt vi hade det på Ljusterö i somras
 
Hej på er! Har haft fullt upp idag tills nu. Började morgonen med att skriva och skicka in en uppsats, skönt att ha det gjort men på sista tiden har jag verkligen varit ute i sista stund men har lite svårt att koncentrera mig just den här perioden, hoppas det blir bättre snart. Sen var vi förbi frisörsalongen och bokade om lite tider och så bokade jag även in en nageltid till mig och en vän :) Ska bli jätteskoj, vi ska dit nästa tisdag! Det är en ny tjej som började där idag men hon verkar jätteduktig så ska bli skoj. När vi sedan begav oss in till byn var vi mest glada över att vi inte blåste iväg på kuppen och så stannade vi förbi en hudvårdssalong så jag fick prata med dom och då passade jag på att boka en tid också för ansiktsbehandling, mycket välbehövligt. Sedan handlade vi och gick hem i blåsten igen. Herregud vad det blåser, nu verkar det dock lugnat sig. Annars så ska vi bara ta det lugnt resten av dagen. Planeringen för bröllopet är i fullgång och vi pratar om saker och ting varje dag nu, men det är en sak som är rätt avhängande och det är när mammas klänning kommer hit, för när den gör det så kommer mamma och pappa ner och då blir det ännu mer saker som fixas. Då ska vi bland annat gå och boka min brudbukett, åh som jag längtar till det! Då ska vi även boka snittblommor till lokalen och sedan blir det nog lite shopping på Väla, lite pysselsaker som vi behöver till dukningen. Nu närmar oss verkligen med stormsteg.. Herregud, på måndag är det prick två månader!! Jisses amalia.
 
 
P.S tack för era fina ord om gårdagens inlägg, det värmer till tusen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0