Paparazzi och obeskrivlig lycka.

jag hade min alldeles egna paparazzi i början när vi träffades
 
Var tvungen att kolla på lite underbara bilder från min och Bobbos första tid tillsammans. Våren och sommaren här nere i Skåne är ju som ni kan se på bilderna, helt magiska. De två första bilderna är i början av juni, så underbart. Då var vi på en utflykt som Bobbo snickrat ihop helt själv, då åkte vi till Ale stenar och bara njöt och myste. Men som sagt, han tog även mindre smickrande bilder på mig, som när jag satt och åt och när jag sminkade mig eller fixade håret. När jag frågade honom varför så sa att han måste ha något att titta på när han saknar mig när jag inte var där. Ja, då smälte jag ju så då fick han ta så många bilder han ville. 
 
Annars då.. Ja ni, det är bara fint. Jag orkar faktiskt inte tänka så mycket på måendet just nu utan jag bara njuter av att våren har kommit (även om vi ska få ett litet bakslag i helgen, vi går ju ändå mot rätt tid) och att bröllopet närmar sig och att tiden går helt enkelt. Den tid vi har framför oss är bara så obeskrivlig, så ja, jag har inga anledningar till att vara nere eller deppig. Snarare tvärtom så är jag så lycklig!! Så då får fibron bråka med mig hur mycket den vill, så de så!
 
Idag är planerna att njuta av att Bobbo är ledig, senare ska han gå och klippa sig och han frågade om jag kunde följa med så då gör jag det. Jag måste ändå prata med frisören angående bröllopet och lite fix innan det, så det passar jättebra. Efteråt lär det bli en promenad och bara njuta av vädret. Kram på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0