skitdag som vände och avslutades på bästa sätt!

två mobilbilder från igår
 
God morgon era söndagstutor. Hur är det med er idag? Här är det hyffsat okej. Jag hade en riktigt dålig dag igår, verkligen ingenting som gick min väg, förutom att solen sken och det var vackert väder. Annars så var jag trött  som fasen och bara orkeslös. Plugget gjorde mig så otroligt stressad igår också så jag kunde knappt fokusera på det just för det gjorde mig så stressad, inte en bra kombo. Så vid halv sex tiden så frågade Bobbo om vi skulle kolla på film och då kände jag den dagen var över och mys med honom kunde göra allting så mycket bättre. Så jag plockade undan allt plugg och så gjorde vi popcorn och te och satte oss och tittade på filmen och genast så mådde jag mycket bättre. Filmen var slut i perfekt tid för att Mello skulle börja så då tittade vi på det och notera ordet "vi", Bobbo kom självmant och tittade på det med mig och det mina vänner är så sällsynt så, men det gjorde mig så himla glad och var den bästa avslutningen på dagen. Sedan slocknade jag i sängen utan vaggvisa. 
 
Nu har jag precis duschat och ska bara gå och göra en kopp te och sedan börjar plugget för dagen. Vid 1-tiden ska vi till Siv och Tommy på middag och även hjälpa dom med lite saker, det ser jag så fram emot. Det ryktas om att det blir lasange... Mums!! Jag hoppas ni får en underbar söndag så hörs vi sen igen, kram på er ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0