sol sol och vigselringen.

ute i solen och promenerar
 
Hej mina fina! Hur är det med er idag? Här är det bra, Tonny är ledig idag så då är det alltid bra oavsett mående :) Vi har varit ute i den underbara solen och promenerat och även varit förbi guldsmeden som ska göra vigselringen, kommer bli så vackert. Vi har inte beställt än men vi gick dit för att prata med dom och kolla lite. Nu har vi precis ätit tacos och kollat på film men nu ska jag nog gå ut på balkongen och lapa lite sol. Hoppas allt är bra med er! Kramar på er ♥
 
 
P.S Jag har ingen aning om vad det är för skum annons/reklam som dykt upp ovanför min header! Ska försöka kolla upp det snararst. D.S 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0