Brås på sin morfar?

min underbara tavla är tillbaka!
 
Åh, sicken ljuvlig morgon! De två senaste dagarna så har jag haft en riktigt obehaglig yrsel när jag ställt mig upp och verkligen fått andas mig igenom den för att inte svimma och jag har fått göra frukost fort som attan och bara slänga i mig det för att få någonting i magen. Vet inte om det är för att lillbusen är en nattätare? Så jag inte har någon energi kvar på morgonen? Mycket skumt.. I så fall så brås han på sin morfar ;) Men imorse så kom min prins in med yoghurt med flingor och banan i och så låg jag där och smaskade ett tag och vilade innan det var dags för morgonpromenad och såå bra det gick! Är genomlycklig för det verkligen och det kändes precis lika bra som innan jag blev gravid. Tror inte ni kan förstå min lycka för det här. Efter 10 veckors med soffliggande varje morgon och psykisk ohälsa på grund av detta så kan jag äntligen! Och nu är Bobbo ledig i en vecka så då blir det promenad varje morgon och det känns så bra. Mitt mål är att jag ska kunna gå ut själv utan problem. 
 
Idag är det verkligen plugg för fulla muggar, har ett paper som jag verkligen vill bli klar med idag. Och då är det bäst jag sätter igång. Hade varit himla trevligt om jag kunde fira en klar uppsats med Let's Dance och glass ikväll. Hejja mig! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0