B/W och pysseldag

hej vårt älskade hjärta, mamma och pappa längtar efter dig ♥
 
Hej på er mina vänner. Idag är det ju Internationella Fibromyalgidagen och jag har gjort ett inlägg på min facebook. Jag har tyvärr inte jättemycket energi till övers idag. Igår hade jag en jättemysig dag hos Siv och Tommy. Jag och Tommy var ute i verkstaden hela förmiddagen och fixade klart med allt pyssel till bröllopet, så himla skoj att få arbeta med händerna igen, men visst känns det idag. Har varit på ett riktigt dåligt humör idag, varit nere och sur på samma gång och min kropp har bara skrikigt, men nu har jag äntligen lyckats komma in och tagit en lång dusch och nu känner jag mig lite mer som en människa. Vi tog även lite bilder innan jag gick in i duschen. Jag fick en bild i huvudet som jag ville ha och så satte jag bara kameran i händerna på Bobbo och så blev bland annat denna knäppt. Jag har börjat få en längre och lite tydligare hormonrand nu, och det glädjer mig väldigt mycket. Det är faktiskt hormonranden som gjort att jag verkligen fått in i huvudet att jag är gravid, lite knasigt men så är det. Nu ska vi sätta oss i soffan med min laptop och göra spotifylistor till bröllopet. Hoppas ni har en jättebra måndag så hörs vi snart igen, kramar på er. Och till mina älskade fibrosar där ute, ett stort grattis på vår dag ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Quinna

Stor kram tillbaka och vad härligt att vara gravid. Kram

Svar: Åh, ja det är helt underbart faktiskt :) Förutom när hormonerna styr humöret ;) Kram
Emmas fibromyalgi

2014-05-12 @ 21:49:13
URL: http://quinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0