en vän för livet och snålvatten

jag fick mina coco pops på sängen imorse, med min "nya coola sked" som Tonny kallar den.
 
Den här första frukosten gick inte av för hackor vill jag lova. Igår när vi var och handlade så stod de där Coco popsen och kallade på mig i princip, sedan att dom bara kostade en tjuga gjorde det hela mycket roligare. Skeden fick man med också, men den fascinerade Tonny mer än vad den fascinerade mig och nu måste jag äta med den varje gång jag äter Coco pops hälsar han. 
 
Vi hade en helt fantastisk dag med Anni i söndags. Vissa människor träffar en rakt i hjärtat och stannar där för alltid och det gjorde Anni. Vi satt och fikade och pratade och det kändes som vi träffats flera gånger innan. Nej gud så varm jag var i hela kroppen och hjärtat efteråt och jag önskar att vi bodde lite närmre. Samma som jag önskar med mina två andra favvotjejer Cissa och Fanny. Så himla skoj vi alla skulle ha ♥ 
 
Igår hade jag plugg för fulla muggar på förmiddagen och jag hade en ganska så tuff dag rent hormonellt. Det verkar vara något med den här veckan (vi byter i och för sig vecka imorgon, igen!) då jag varit mer känslig och "hormonig". Igår började jag störtgråta för absolut ingenting, satt här framför datorn och bara grät. Man kan ju kanske få en liten förvarning? Nej då, vi gör all in på en gång, tydligen. Det underlättade ju inte att jag hade en deadline för en uppsats klockan tolv heller. Men på något sätt så lyckades jag hinna till den med. Efter det var det lunch och en promenad in till byn för fix med Tonny, sen var det soffan resten av dagen och kvällen. 
 
Jag känner nu när jag kommit igång med mina morgonpromenad igen att det var länge sedan mina muskler fick arbeta. Det brinner som attan i höfterna och höftböjarmusklerna när vi är ute, men jag försöker bita i och jag vet att det kommer gå över ju mer jag går och ju mer jag tränar upp dom igen. En stor del av den smärta jag haft i kroppen nu sedan jag blev gravid har nog handlat om att mina muskler har försvunnit och minskat i styrka och jag får en liten kick av att veta det och då vill jag bara träna upp dom igen i försiktig takt. 
 
Idag ska vi till Siv och Tommy för gomiddag (jag fick veta igår att det ska bli köttfärspiroger, ni kan ju tänka er att snålvattnet rann till ordentligt och en preggo som jag jublar ju av denna info) och sedan är det bröllopspyssel för fulla muggar vill jag lova. Men jag ser fram emot det för jag älskar att pyssla ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenniey Love

mums! coco pops åt jag som chips i tonåren. Så goda.

Hoppas du mår bra, kramiz<3

Svar: Ja, det skulle jag också kunna göra nu!! haha. Tack, jag mår bara bra :) Hoppas allt är bra med dig med. Kram
Emmas fibromyalgi

2014-05-06 @ 11:41:01
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/
Postat av: Jenniey Love

Hehe;) Jag mår la sådär just nu, är inne i ett svårt skov men klarar iallafall av skolan än så länge:) kramiz<3

2014-05-07 @ 19:57:01
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0