ny mail och maila mig igen!

hej på er!
 
Så där mina vänner. Nu har jag gjort en ändring som jag tänkt göra jättelänge men orken och tiden har inte funnits. Jag har nu en ny mailadress som enbart är kopplad till den här bloggen. Om ni vill maila mig så maila mig på [email protected]. Detta för att min vanliga mail är överfull av mail från olika håll och kanter och den är så svår att organisera upp, plus att jag snart även kommer få starta en ny mail i och med att jag byter efternamn :) Så, ni som önskar att maila och framförallt ni som har mailat mig, maila mig igen till den här nya mailen! Vidarebefodra bara ert gamla mail eller vår gamla mailkonversation till den här nya. Jag kan ta lång tid på mig ibland att svara, men den här tiden har ju varit lite speciell, så därför har det tagit ännu längre tid, vilket det normalt sätt inte gör. Jag hoppas ni haft överseende med det, och nu kommer det bli bättring i och med att den här mailen enbart är till för er, mina läsare och fibrovänner. Vi hörs mer sen, kram ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gick inte att maila till denna mail, men hoppas du kan svara till mig ändå på det jag skrev sist :)

Svar: Som jag skrev på instagram :) Prova att maila igen, kolla mailadressen ordentligt :) Kram
Emmas fibromyalgi

2014-05-29 @ 11:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0