Planering till max - 23 dagar till bröllopet

från instagram imorse
 
Jag har ju mått väldigt dåligt i början av graviditeten och allt med skola, bröllop och hushållsysslor har ju knappt funnits på kartan. Jag har gjort det jag behövt och det har varit tillräckligt. Men nu, äntligen, har jag återfått energin! Jag är så lycklig för detta så ni anar inte. Det var faktiskt igår som jag kände hur det hela vände och den vändpunkten kunde inte kommit mer lägligt. Så imorse satte jag mig och planerade varenda dag som är kvar till bröllopet, allt som har med skola och bröllop att göra och jag känner mig lugnare nu. Nu gäller det bara att jag håller mig på denna väg och att jag lever upp till mina egna tankar och min egna planering och jag känner inom mig att jag måste göra det för min egen skull. Jag börjar känna igen mig själv igen och det är så skönt! Nu ska jag sätta mig och skriva klart krönikan till FibromyalgiNytt som jag fått äran att skriva för igen, tredje gången nu. Den har jag koll på och trots vemod i magen för att jag hellre tar det lugnt, så ska det göras. Tror detta kan vara startskottet för motivationen. Nu kör vi helt enkelt! ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0