spikrakt och solist i kyrkan

en nyduschad Emma - Bjuder på den högra ;)
 
Bilderna var faktiskt inte för att visa mitt lätt rödmosiga ansikte som precis fått nyfärgade ögonbryn, utan för att visa er mitt långa hår! Äntligen så är det i den längden som det var när jag klippte av mig det för två år sedan. Ingen är gladare än jag! Och ja, jag har spikrakt hår om jag inte gör någonting med det. That's why jag alltid fixar till det med antingen värmeborste eller locktång, är lite allergisk mot mitt spikraka hår som bara hänger, men man är väl alltid missnöjd. Om man har rakt hår vill man ha lockigt eller självfall och har man självfall och lockigt vill man ha rakt ;). Men ni ser, min hy har blivit så mycket bättre nu också! Äntligen. Den där ansiktsbehandlingen jag gjorde för en månad sedan gav verkligen min hy en riktig kick och de nya produkterna verkar fungera perfekt, ska skriva mer om dom. Även om jag ser trött ut på den högra bilden så är jag inte så trött, inte i sinnet iallafall, sen är man ju alltid trött i ögonen. 
 
Jag pluggade verkligen hela dagen igår! Med uppehåll för en tupplur på en timme, hehe, *trött-preggo*. Men jag är så sjukt nöjd och stolt över mig själv som gjorde klart hela uppsatsen igår, känns faktiskt som att den blev rätt så bra ändå. Idag är det på't igen och trots att jag verkligen har svårt att råplugga två dagar i rad så ska jag göra det idag, så är det bara. Imorgon ska nämligen jag och Tonny till min kära Anni som bor i Trelleborg. Vi har aldrig träffats och träffades här genom bloggen, hon skrev ett jättefint mail till mig förra februari och jag började gråta när jag läste det, hon tackade för all inspiration jag gav här igenom och hennes ord gick rakt in i hjärtat på mig. Sedan visade det sig att hon inte bara har ett hjärta av guld utan även en fantastiskt röst, så när vi började planera bröllopet så hade jag en dröm att hon skulle sjunga en speciell låt i kyrkan och jag var tvungen att fråga och hon sa ja! Den lyckan. Så imorgon ska vi åka ner till henne och bara mysa, längtar så oerhört. Hon har spelat in en låt som hon la ut på Facebook den 12 maj förra året, på den internationella fibromyalgi och ME/CFS-dagen och jag började gråta så fort jag hörde hennes röst och jag frågade henne om hon kunde skicka den till mig så jag kunde lyssna på den när jag ville och nu sitter jag och lyssnar på den med jämna mellanrum och jag blir lika tårögd varje gång ♥ Önskade på något sätt att vi kunde ha en inspelningsmanick vid henne när hon sjunger i kyrkan, för jag är säker på att hon gör det så mycket bättre än originalet. Nej, imorgon ska hon få en sådan bamsekram! Och nu ska jag börja plugga, när jag lyssnat på hennes låt några gånger... ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Åh, finaste, käraste Emma. Nu blir jag ju alldeles tårögd och rörd här. Vad himla fin du är vännen min. Jag är bara glad över att få sjunga på eran dag och ser så mycket fram emot det. Tack för dina fina ord om min röst, de värmer så otroligt mycket! Många kramar <3

Svar: Min finaste och käraste! <3 Jag blir helt tårögd bara jag tänker på det och jag försöker tänka ut hur jag ska göra för att inte börja gråta som en toka när du sjunger <3 Näsdukarna kommer vara där i högsta hugg, både för mig och alla gäster, det kan jag lova dig <3 SNART SES VI :D!!!! Massa kramar <3
Emmas fibromyalgi

2014-05-03 @ 16:46:19
URL: http://vinglamedvingar.blogg.se
Postat av: e.

Vacker vacker vacker! kram

2014-05-06 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0