Tips på tre olika serier och första bulan

hemlock grove
 
Jag har inte kommit igång med plugget än. Gravidhormonerna har gjort att jag varit på ett jättefint humör så här på eftermiddagen, så jag la mig och vilade en stund men var ett lika stort åskmoln när jag vaknade. Men nu är det bättre för jag såg äntligen för första gången en liten bula på magen när jag låg ner i soffan, ni anar inte lyckan över det. Jag har ofta en rätt så stor bula när jag vaknar, men det är för att urinblåsan trycker på. Men nu, äntligen mitt på dagen också! Åh, så då sken jag upp igen och nu är jag lugn och fin som en filbunke. Nu tänkte jag börja plugga och under tiden så vill jag tipsa er om tre olika serier som jag och Bobbo sett nu i några månader. Vi började med Grimm som vi följde som slavar och den senaste säsongen har inte kommit till Netflix än och det var såå spännande slut på sista avsnittet, sedan såg vi på Hemlock Grove med grymma Bill Skarsgård, ni måste se den! Gick och tänkte på sista avsnittet i flera dagar efteråt. Nu är vi totalt knäppa i Misfits. När vi såg första avsnittet så tittade vi på varandra och tänkte: "Vafan är det här? Och hur är det möjligt att den fått 8,5(!) på IMDB och att det finns fyra säsonger?!", men efter cirka tre avsnitt så började vi förstå varför och nu är vi fast. Så sjukt bra skådisar, älskar dom allihopa. Nehepp, nu är det back to the books. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0