växtspurt och dagarna som är kvar till bröllopet

Hade en rejäl växtspurt på fem dagar under vecka 17!
 
Jag ska börja föra över bilder till min laptop, nu när jag använder den mer och mer sedan Tonny fixade den till mig. Tills dess så får det bli lite instagram-bilder. Som ni ser så hade jag en galen växtspurt förra veckan och idag går vi in i vecka 18! Till skillnad mot hur jag tyckte veckorna gick i början så känns det som att veckorna bara flyger förbi nu och jag har till och med svårt att hålla koll på vilken vecka vi är i? Men, nu är vi iallafall i vecka 18 och det kommer upp mer information om veckan i ett annat inlägg. 
 
Idag fick jag gå upp vid 6-tiden för att hinna få i mig frukost och vila lite innan det var dags för tvätt nu klockan 7, så första maskinen är igång och jag ska snart gå ner och fortsätta. Jag är verkligen rätt sliten nu, men det är ju inte så konstigt. Jag försöker att vila dom stunder då jag inte har någonting att göra, men stressen gör mig samtidigt väldigt rastlös, men jag gör mitt bästa iallafall. Idag och imorgon är Tonny och jobbar, vilket är bra för min vila då vi går och lägger oss väldigt tidigt, så det är ju jättebra, dock saknar jag ju honom när han är iväg, så det är ju det negativa med det hela. På fredagkväll så kommer pappa och Johan (min bror aka toastmastern) hit till oss för att prova och få hem frackarna på lördag. När killarna är och provar frack så ska jag och Siv bara gå runt och strosa i Helsingborg. Det har varit så intensivt nu med bröllopet så Siv hade den idéen att vi gör klart allt vi måste göra nu i veckan så bara hon och jag kan gå runt och mysa i stan sen på lördag och inte åka iväg och ha massa bröllopsärenden och den idéen skrev jag under på direkt kan jag säga. Om det är något vi behöver så är det vila och mindre press och stress inför nästa lördag nu. På söndag så åker pappa och Johan hem igen och då följer jag med, så från söndag till onsdagförmiddag så är jag alltså i Stockholm igen och på måndag och tisdag så har jag lite mys framför mig, men ändå fullt upp, som vanligt. Sedan åker jag, mamma och pappa hem hit igen på onsdagen och då fortsätter allt inför lördagen och bland annat så ska vi på ultraljud på torsdagen. Som vi längtar till det! Som ni förstår så är det verkligen fullt upp för mig och oss nu, men det är ju inte så konstigt heller, men jag får som sagt försöka att vila när jag får tillfälle. Idag är det dags att åka och prova brudklänningen för sista gången och då får jag också ta hem den och innan dess är det lite småshopping inför bröllopet som gäller. Så nu ska jag gå ner till tvättstugan och sedan ska jag vila och göra mig i ordning inför dagen. Jag fick hem min nya mascara igår och den är så jädra bra! Ska visa er sen. Är sjukt nöjd med den. Ni får ha en jättefin onsdag, så hörs vi snart igen ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0