Att ta tillvara på tillfällena

Då vårt internet ligger nere blir det mobilblogg

God förmiddag! Hur mår ni alla? Här är det sådär, mina ben är som stockar och det är dom som gör mest ont varje dag. Det var som läkaren sa, att benen nog är "mitt ställe", för det är benen jag klagat mest på genom åren, enligt mina journaler. 

Jag måste ju bli bättre på att vila och nu när L sover så passar jag på och läser i en gammal goding och dricker kaffe. Läsning är något jag saknat sen L kom så det är väl ett ypperligt tillfälle att komma igång med igen nu när jag måste vila. Då kanske ni undrar varför jag bloggar och lägger upp på Instagram? För att mitt koncentrationsspann klarade av att läsa två sidor. Men nu ska det nog gå att fortsätta. Ha en fin lördag allesammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0