Egentid som känns som ensamhet

 
Okej, så... Mannen och Lucas är hos svärföräldrarna och jag känner mig... ensam? Kan man bli mer knäpp? Egentid är någonting som jag längtat efter länge och nu när jag har det så känns det knasigt. Nåväl, bara att vänja sig för nu börjar Lucas bli mindre beroende av mig när amningen sakta börjas bytas ut mot vanlig mat och det är lättare för Tonny att ha med Lucas på saker eller att jag kan göra annat.
 
Sen dom åkte så har jag duschat, gjort fika till mig själv och kollat ikapp The Vampire Diaries och pratat med mamma. Nu skriver jag här och lyssnar på musik, så det hela är rätt okej ändå. Nu ska jag nog gå runt och pyssla, sånt man inte får tid över till annars eller har en bebis hängande på höften samtidigt som man gör det och hur mycket man än tänker att det blir lika bra och är "lika lätt" så är det verkligen inte det. Och nu kan jag göra det i min takt och allting. Men, om jag saknar dom så jag nästan spricker? Jo men visst gör jag det! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0