@starkmedfibro

 
God morgon vänner! Mitt livsviktiga kaffe så här på morgonkvisten. Nu kan jag meddela att jag startat en instagram där det bara kommer handla om fibro, pepp och även den nakna sanningen. Ni hittar mig på @starkmedfibro. Hoppas ni är några som vill följa mig där.
 
Gårdagen var välbehövlig, kan man väl säga. Jag hade många tankar i huvudet, mycket som snurrade runt och jag försökte andas, vila och verkligen tänka igenom hur livet ser ut, rannsakan över vad som faktiskt är viktigt och vad som möjligtvis kan göra mig mer stressad. Så, det blev en rensning på instagram av folk som jag följer, tog bort sådana som inte ger mig någonting och jag försöker även vara mer i nuet. Jag har en lång väg att gå, men det är bara att kämpa.
 
Nu vaknade busen från sin förmiddagslur, vi hörs sen och glöm inte Instagram ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Paps

Min kloka tjej! <3 <3 <3

2015-04-17 @ 09:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0