Utefriskusar

Skruttbullen ute igår

Hann inte med att blogga igår. Men gårdagen såg ungefär likadan ut som dagen innan, vi var ute och bara njöt av det fantastiska vädret. Dock tog solen ordentligt på mig i måndags så igår var det jag som smörjde in mig med 50+! Blev så irriterad på mig själv att jag glömde det i måndags, så dumdristigt! Men det gör jag inte om nu. 

Däremot fick jag ett litet bakslag igår, mådde rätt dåligt på eftermiddagen och jag vet ärligt talat inte varför. Kanske en reaktion av vädret? Och att jag tvättat en maskin per dag i två dagar.. Tragiskt att det är så, men det är bara att acceptera. 

Våra nätter är väldigt jobbiga nu med, det är en fas nu där Lucas upptäcker avstånd och känner sig lätt övergiven om man inte är nära honom jämt eller har honom hos sig, så det är tärande. Dagarna går rätt så bra men nätterna är tuffa, och samtidigt så är det tänder på gång. Vi får se om någon behagar att spricka igenom snart. Imorgon ska vi på 6-månaderskollen på BVC, ska bli spännande att se hur stor han är nu, jag tycker det känns som han är närmre 8500 g nu... Vi hörs sen kompisar och om ni tycker mina inlägg är röriga och osammanhängande så avspeglar det min hjärna just nu ;) Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0