23 december-stök och prat

 
Har ju glömt att visa bilder från vårt julfika vi hade på jobbet i torsdags. Jag fick till och med en julklapp! Men den öppnas ju självklart imorgon, så just nu vilar den under den eminenta granen. Vi fortsätter stöka här och snart ska jag hoppa in i duschen, tvätta mitt skitiga hår (blir så när armarna inte är fungerande, då dröjer det mellan tvättningarna ibland, tacka vet jag torrschampo) och sedan locka om det, jag upplever att lockarna bara blir finare ju fler dagar man har kvar dem, därför lockar jag dem dagen innan jag ska vara fin :) Annars borsta jag ur dom ordentligt när jag lockat... Mitt mål är att snart införskaffa ett kamerastativ så jag kan filma lite och visa er hur jag gör, vore det uppskattat? Nej, nu ska jag fortsätta här. Hoppas ni har en fin 23 december ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0