gemenskap och kärlek före sockerbomber

 
Har ni sett så grön och grann vår gran står i stugan? Det blidde ingen äkta gran för oss i år, vi får slå på stort nästa år istället tänkte vi, så jag gjorde som det klassiska ordspråket säger: "Man tager vad man haver". Vi hade en fin ljuslykta som nu till julen först förvandlats till en julgrupp och som nu med hjälp av liten glitter blivit en gran. Ja, om inte klapparna hade legat under den hade den kanske inte gjort så stort avtryck i form av gran, men det funkar ju skit bra för att vara exakt :) Nu håller vi på här för fulla muggar med all sorts hemlisar, som jag då naturligtvis inte kan avslöja, men imorgon får ni veta! Vi har fullt upp idag, men jag försöker att inte stressa upp mig, jag tar allt som det kommer och om man glömmer eller inte orkar göra någonting så gör det ingenting, i slutändan så tror jag att alla uppskattar gemenskapen och kärleken mer än om man har någon sockerbomb att stoppa i munnen, glöm inte det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0