121108 + Farmordag

 
Jag och farmor hade en jättemysigdag igår hos oss. Vi åt lunch, lagade en jättegod sak som jag inte kan berätta om för ens på lördag, vi fikade och farmor åt flera utav mina saffransbiscottis och ni ser ju hur söt hon är på sista bilden! Hon tyckte jättemycket om dem och fick med sig några hem att smaska på. I mitt lilla stilleben på vardagsrumsbordet är det bara 3 st små biscottis kvar och om jag känner min älskling rätt så går dem nog åt i kväll framför "Hela Sverige Bakar" (Wiho!). Så, det är torsdag idag och jag är halvseg, mina ögon känns svullna och har ingen gaist alls att ta tag i saker och ting. Dock har jag försökt motarbeta den med att ringa lite viktiga samtal här på morgonen. Det är nämligen så att jag och Erik har fått tidigare tillträde till lägenheten (Wiho x2!) och vi får nycklarna redan nästa torsdag! Och för det så behövs det ju ringas runt till lite olika företag angående försäkringar osv. Så det har jag gjort denna morgon. Efter jobbet idag så ska jag och mamma hämta ut en massa paket i centrum, mina klappar har redan anlänt och det känns jätteskoj, dock måste jag gömma ett paket som är just till mamma, hon får ju inte se något! Sen blir det hem och bara ta det lugnt, äta middag, gå promenad med mamma och sen dö i soffan, det känns välbehövligt. Har ni fått lite inspiration till klappar förresten efter mitt lilla kollage? Jag har gjort ett till, detta innehåller tips om vad man kan köpa till sina äldre nära och kära, skoj va? ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0