121116 - Nyfärgad och lite piggare månne?

 
Goddag underbara fredag! Så här ser jag ut idag, med undantag för headsetet om vi säger så. De senaste dagarna så har jag i princip bott i headsetet, lyssnar på musik non-stop, det blir så för mig när mitt huvud är sprängfyllt med saker, då smiter jag till musikens värld och stannar där tills allt löst sig. Ser ni att jag färgat håret? Gjorde det igår när vi kom hem efter vi skrivit på de sista papprena och fått nycklarna till nya lägenheten i handen. Både jag och Erik är så fruktansvärt trötta just nu och jag behövde göra någonting kreativt och pigga på mig lite, så jag ställde mig och färga håret innan vi började med mysmiddagen för att fira. Känns konstigt att vara så "mörkhårig" nu men man vänjer sig ju jättesnabbt :) Idag efter jobbet så ska jag och pappa åka och handla mysmiddag för jag ska bo hos mams och paps idag till imorgon. Erik åker iväg på killhelg hos sin kompis som bor i Uppsala så jag passar på att gosa med föräldrarna. Har med mig dator och allting så tyst blir det inte här inte. Näe, nu är det dags för lunch, vi hörs snart ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0